Alla inlägg den 8 juli 2015

Av yolobitches - 8 juli 2015 12:42

Holy fuck va trött jag är! Ska snart äta bullar å dricka kaffe. Kan behövs eftersom jag är trött å börjar bli hungrig, hehe! Jag vet nt vad som ska händer idag. Om solen kmr, vilket den verkar göra så blir de stranden. Sen vill jag åka å kolla på lite kläder i Böda. Får se vad som händer idag..skriver mer senare. Ha en bra dag! Btw. saknar hunden som är på bilden, åhh sötaste ayla.. XOXO:-*

[Bild]

Av yolobitches - 8 juli 2015 00:05

Hej bloggis! Kmr nt ihåg när jag senast bloggade men de va ett tag sen. Har gjort väldigt mke de senaste dagarna. Ifredags gjorde jag spraytan, asso soldusch ungefär. Läs info innan ni gör de. Å gå ingen promenad dit elr hem! Sen på kvällen åkte t pappa. På lördagen chilla jag bara me emma å packa lite för skulle åka t landet nästa dag. Sen på söndag packa jag lite extra grejer. Vi åkte t landstället sen som ligger på öland. Tog väldigt många timmar men de va riktigt skönt att komma fram sen. Vi hann me ett dopp på homret, som är en strand nära huset å sen gick vi en runda i trollskogen som de heter. Där går kosorna lösa.
På måndagen åkte vi även t en strand som heter lyckesand. Den stranden har jättefin botten! Pappa, brorsan å jag åkte sen t ett varuhus. Köpte choklad å lösögonfransar. Idag har vi gjort ungefär samma sak bara att vi åkte t homret sen gick vi även runt i Byxelkrok en snabbis. De va de jag gjort de senaste dagarna. Jag ska försöka iaf blogga varjedag nu när jag är på öland. Har liksom nåt att blogga om nu. Ni som läser min blogg skulle ni kunna dela me er? Så är ni jätte söta. Ska slagga nu. Lägger upp lite ifrån stränderna å trollskogen. XOXO!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo allihopa! Välkommen t min blogg. Är en brud på 15 bast å bor i skithålan stockholm. Bloggar om smink, mode, skvaller, min vardag å ger ibland tips. Läs bloggen för att veta mer. XOXO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards