Alla inlägg under juni 2015

Av yolobitches - 24 juni 2015 22:49

Av yolobitches - 24 juni 2015 22:46

Hej bloggis! Har äntligen tränat idag så najs. Köpte nån protein choklader elr vad de heter.. ;-) skit goda! Har nt gjort så mke annat än tränat, käkat å kolla film. Har 2 faavo filmer just nu som jag kan se flera gånger. Ena heter kaos å den andra tretton. Bästa filmerna som finns! Vet nt vad som händer imorn. Ska kanske träna igen. Om jag nu pallat efter idag hehe..får se. Men ska fixa mig å sen sova. Gonatt! Vi hörs imorn. Har bildbrist så de får bli dendär bilden.. XOXO :-*

Av yolobitches - 22 juni 2015 23:06

Hej sötisar! Har nt bloggat på ett men har nt pallat å glömt bort den lite men aa nu bloggar jag igen..ska sova om några minuter. Ska först röka sen fixa min säng å ta mig nån skön tröja. Hatar att vara tonårig helt seriöst. Dels för att mitt fejs är ojämn å har fått mer finnar nu å fräknar bara för det sommar, usch men aja va ska man göra åt de liksom. Finns ju skönhetsoperationer, ska göra när jag får..sen de andra jag hatar är mensverk å mens som jag har nu. Hatar också att man får mer problem me vänner, killar osv osv..shit längtar tills dehär är över men ändå nt för pallar nt jobba.. Whatever, hoppas ni hade en najs dag iaf! Hade sjukt tråkigt. Å mitt gym kort funkar nt :-( så kan nt gymma å dagarna. Har fastnat på en sjukt bra å skön låt. Åhh älskar den. Bjuder på bilden:-)Skriver mer imorn, vi hörs..gonatt! XOXO!

Av yolobitches - 21 juni 2015 00:17

hellu! Som ni ser så har jag fixat me bloggen. Blev kanske nt de bästa men whatever. Tänker ha quotes, asso citat som se heter på svenska men ajaj. De är liksom bra me quotes om jag nt vet va jag ska blogga om..XOXO!

Av yolobitches - 19 juni 2015 23:49

heeej på er! Glad midsommar! Röker i fitt regnet. Kan de nt bara vara soligt elr?! Träffade Tilda i mörby idag, en av mina närmaste vän. Vi satt å chillade å sen åkte vi t mamis kompis å käkade åt nt så mke. Vi chilla där en stund. Sen åkte vi t hem t mig å plattade håret å fixade oss lite. Vi skulle t donken men hor donken va nt öppet så vi åkte t nästa donken men jag som är så efterbliven å tror att jag vet hur man ska gå hittade såklart nt. Så vi gick vilse å sen gick vi tbx t tunnelbanan för Tilda skulle hem. Så åkte också hem. Tänkte gå in på Ica men såklart va nt hor fitt affären öppen på fitt midsommaren. Så fick be mamma gå ner å köpa pommes på nån bar. Är mätt så att jag klarar mig. Imorn ska jag hem t papi. Så kmr kunna fixa designen på bloggen. Kommentera förresten ifall ni vet hur man fixar en schysst header. Ha de bra! Bjuder på bilden, jag ser sne ut haha! XOXO

Av yolobitches - 17 juni 2015 17:11

Tja allihopa! Kom typ hem för en halvtimme sen. Blev sminkad å köpte lite smink också. Blev nöjd me nästan allt på sminkningen förutom ögonbrynen..men de är väll för de är svårt att måla nånannans ögonbryn när de finns så lite hår. Har knappt några ögonbryn hehe! Så här blev de men målade mina egna ögonbryn sen när jag kom hem så ögonbrynen har jag gjort. Å sen så köpta jag skit bra solpuder, higligter som också kan användas som ögonskugga å foundation. Fick också nåt att rengöra ansiktet me. Jag är skit trött å hungrig. Hoppas fan att de blir nåt najs t middag. XOXO

Av yolobitches - 17 juni 2015 11:41

God morgon! Väntar på min mormor som ska köra mig å mami t makeup store. Ska äntligen åka dit å bli sminkad! Får även köpa smink för 500kr å får smink tips. Behöver lite smink tips. För är nt bra på sminka ögonskugga å behöver tips hur man täcker ansiktet mer me en bra foundation. Lägger upp nån bild sen när jag har blivit sminkad så får ni se hur de blev. Bjuder på bilden, så jag på morgon efter jag festat elr så. XOXO!

Av yolobitches - 16 juni 2015 23:04

Hej bloggen! Har nt så mke att blogga om direkt. Gjorde knappt nåt idag förutom att gå på ett läkar möte om min medicin jag tar. Osen så gick jag å familjen på promenad t stranden å hängde där ett tag. Åt sån god mat idag. Älskar seriöst kycklinggryta. Mums! Whatever.. eftersom ni som läser min blogg nt vet så mke om mig så tänkte jag skriva 15 sanningar.
1. jag har 2 katter å har även haft ökenråttor men dom dog..:(
2. jag har gjort för många saker jag ångrar
3. folk tror att jag är normal å lugn men när man har lärt känna mig är jag vild å helt pskyad
4. älskar leopard mönster
5. har 1 lillebror som är 10 bast
6. har svårt att lita på folk, håller vissa saker för mig själv som ingen får veta
7. kan berätta de mesta för min mamma men såklart finns de saker jag nt kan berätta
8. jag är svår å iskall mot killar som försöker haffa även fast jag tycker de är snygga, de är bara så jag är..
9. älskar att shoppa men hat nt råd t allt som jag skulle vilja ha
10. mina betyg suger dendär terminen, har skolkat å nt pallat varit me på lektioner å nt lämnat in uppgifter
11. fast har bestämt mig sen när jag börjar nian att jag ska ha godkänt i alla ämnen
12. har aldrig färgat håret fast många tror de
13. vill färga men vet nt vilken hårfär som passar mig
14. lever på å choklad å äter de varjedag typ
15. mår skit bra av att gymma får ut all ilska å om jag är ledsen så försvinner de nästan
XOXO<333

Presentation

Tjo allihopa! Välkommen t min blogg. Är en brud på 15 bast å bor i skithålan stockholm. Bloggar om smink, mode, skvaller, min vardag å ger ibland tips. Läs bloggen för att veta mer. XOXO!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards